تومان
فارسی
جستجو
تصویر برای دسته  دتکتور گاز هیدروژن

دتکتور گاز هیدروژن

هیدروژن

هیدروژن با فرمول شیمیایی H2 و با نام انگلیسی Hydrogen سبک ترین عنصر شیمیایی با عدد اتمی یک در جدول اتمی است. هیدروژن یک گاز دو اتمی بدون رنگ و بو و غیر فلز است. گاز H2 دارای خاصیت شعله وری فوق العاده بالاست. مرز اشتعال یا  LEL گاز هیدروژن 4.18 درصد حجمی در هوا است. گاز هیدروژن با فرمول شیمیایی H2 می باشد.

سنسور گاز هیدروژن

سنسور گاز هیدروژن یا حسگر گاز هیدروژن Hydrogen Gas Sensor برای تشخیص غلظت گاز هیدروژن بکار می رود. سنسور گاز H2 به مدار راه انداز الکترونیکی نیاز دارد. انواع سنسور گاز هیدروژن از نوع الکتروشیمیائی می باشند. خرید سنسور گاز هیدروژن برای ساخت و تولید انواع دتکتور گاز هیدروژن، سنجش گاز هیدروژن، آلارم دهنده هیدروژن و آشکارساز هیدروژن، دتکتور گاز هیدروژن در اتاق های شارژ باتری اسیدی (سرب اسید) بدلیل تجمع گاز قابل انفجار هیدروژن و یا ژنراتورهای تولید گاز هیدروژن و هر مکان دیگری که گاز هیدروژن تجمع شود، اجباری می باشد. قیمت سنسور هیدروژن به شرکت سازنده، رنج اندازه گیری طول عمر و دقت سنسور هیدروژن بستگی دارد. فروش سنسور هیدروژن توسط شرکت هویار بصورت سفارشی انجام می شود.

دتکتور گاز هیدروژن

دتکتور گاز هیدروژن Hydrogen Gas Detector یک نوع آشکارساز گاز هیدروژن می باشد. معمولا از دتکتور هیدروژن برای تشخیص نشتی گاز هیدروژن در یک محیط صنعتی استفاده می شود. خرید دتکتور گاز هیدروژن در فضاهائی که احتمال نشت گاز هیدروژن مثل اتاق شارژ باتری اجباری می باشد. انواع دتکتور گاز هیدروژن دارای خروجی های رله ای می باشند که قابلیت روشن کردن آژیر و چراغ هشدار را دارند. قیمت دتکتور گاز هیدروژن بستگی به نوع سنسور، دقت سنسور، طول عمر و برند سازنده دارد. فروش دتکتور گاز هیدروژن توسط شرکت هویار بصورت سفارشی در انواع رنج های اندازه گیری و با استفاده از سنسورهای اروپائی و آسیائی در باکس پلاستیکی و باکس ضد انفجار با گواهینامه ATEX و IECEx انجام می شود.

ترانسمیتر گاز هیدروژن

ترانسمیتر گاز هیدروژن Hydrogen Gas Transmitter دستگاهی است که برای اندازه گیری و سنجش گاز هیدروژن بکار می رود. معمولا سنسورهای بکار رفته در ترانسمیتر هیدروژن از سنسور هیدروژن بکار رفته در دتکتور هیدروژن دقیق تر می باشد. عموما در ترانسمیتر H2 هدف اندازه گیری گاز هیدروژن است. خرید ترانسمیتر گاز هیدروژن در صنایع، پتروشیمی، معادن و صنایعی که احتمال نشت گاز هیدروژن وجود دارد توصیه می شود. شرکت دانش بنیان هویار انواع ترانسمیتر گاز هیدروژن با خروجی های استاندارد: ولتاژ 0 تا 10 ولت (0to10V) و خروجی جریان 4 تا 20 میلی آمپر (4to20mA) و MODBUS/RTU و رله ای در انواع باکس پلاستیکی و باکس ضد انفجار با گواهینامه ATEX و IECEx  تولید می کند. قیمت ترانسمیتر گاز هیدروژن بستگی به نوع سنسور، دقت سنسور، طول عمر و برند سازنده دارد. فروش ترانسمیتر گاز هیدروژن توسط شرکت هویار بصورت سفارشی در انواع رنج های اندازه گیری انجام می شود.

 

3 Items in جدول 4 Items in جدول فهرست

دتکتور گاز هیدروژن مدل HT630

خروجی 4~20mA
خروجی مدباس
باکس ضد انفجار
تماس برای قیمت